Zasady funkcjonowania Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubaczowie w okresie epidemii COVID-19
Procedura ma na celu:
1. Dodatkowe zwiększenie bezpieczeństwa pracowników (obsługi) bibliotek oraz użytkowników.
2. Minimalizowanie ryzyka zakażenia pracowników (obsługi) oraz użytkowników.
3. Ograniczenie liczby kontaktów na terenie biblioteki w danym przedziale czasowym, w ramach zabezpieczenia przed możliwym zakażeniem.
4. Kompleksowe działanie przeciwepidemiczne dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemii.
Do przestrzegania procedury zobowiązani są:
Wszyscy pracownicy, dyrektor, czytelnicy i ich opiekunowie oraz osoby trzecie przebywające na terenie i w obrębie placówki.
1. Odbiory i wypożyczenia książek odbywają się w przedsionku Biblioteki, przez okienko, codziennie od poniedziałku do piątku:
2. Zamawianie książek odbywa się:
– on-line: poprzez system biblioteczny pozycji z lokalizacji „Magazyn książek”;
– e-mailem: na adres: wypozyczalnia@mbp.lubaczow.pl lub oddzial@mbp.lubaczow.pl – telefonicznie: wypożyczalnia 16/ 632 93 50 w. 24, oddział 16/ 632 93 50 w. 23, czytelnia 16/ 632 93 50 w. 25
Termin zwrotu wyznaczany jest zgodnie z Regulaminem korzystania ze zbiorów, w zależności od statusu egzemplarza i statusu użytkownika. Wyjątkowo istnieje możliwość wypożyczenia 5 egzemplarzy z czytelni na okres maksymalnie 1 tygodnia – e-mail: czytelnia@mbp.lubaczow.pl.
3. Użytkownicy zainteresowani odbiorem zamówionych książek proszeni są o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu i godziny zwrotu i odbioru egzemplarzy (tego typu działanie ma zapobiegać tworzeniu się kolejki przed budynkiem Biblioteki).
4. Przygotowane do odbioru książki są zarejestrowane na indywidualnym koncie użytkownika w systemie bibliotecznym. Użytkownik jest zobowiązany do weryfikowania stanu konta oraz przestrzegania terminów zwrotu widocznych na liście wypożyczeń (z zastrzeżeniem, że terminem wypożyczenia jest data realizacji zamówienia i przygotowania książki do odbioru, a nie data odbioru książki przez użytkownika). Termin zwrotu wyznaczany jest zgodnie z Regulaminem korzystania ze zbiorów, w zależności od lokalizacji i statusu egzemplarza.
5. Książki i czasopisma z czytelni są wypożyczane na okres jednego tygodnia, z zastrzeżeniem, że czasopisma przed wypożyczeniem muszą przejść jednotygodniową kwarantannę.
6. Zwrócone materiały biblioteczne zczytywane są z indywidualnego konta użytkownika i odkładane do jednotygodniowej kwarantanny.
7. Bibliotekarze pracują w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach oraz zachowują dystans od siebie ok. 1,5 m.
8. W punkcie kontaktu użytkownika – czytelnika z bibliotekarzem: bibliotekarz przyjmuje książki na przygotowanym blacie, który zwiększa odległość pomiędzy użytkownikiem i bibliotekarzem, blat ten jest dezynfekowany po każdym użytkowniku, bibliotekarz ma ubraną maseczkę oraz rękawiczki ochronne.
9. Każdy czytelnik ma obowiązek założenia i noszenia maseczki (lub innej osłony nosa i ust) oraz rękawiczek.
10. Przy wejściu do biblioteki zorganizowane jest stanowisko dezynfekcji rąk wyposażone w dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk oraz instrukcję dezynfekcji rąk .
11. Książki do zwrotu umieszczane są w wyznaczonym miejscu.
12. Zwracane egzemplarze zostają wyłączone z możliwości wypożyczenia na okres 7 dni.
13. Po tym okresie zwracane książki zostaną przeniesione do użytkowania w wypożyczalni.
14. W pomieszczeniach sanitarnohigienicznych, w widocznym miejscu, umieszczone są instrukcje mycia rąk, instrukcje dezynfekcji rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki.
15. W obiekcie przeprowadzana jest, kilka razy dziennie i w razie potrzeby, bieżąca dezynfekcja blatów, stołów, klamek, klawiatury, telefonów, włączników światła i innych powierzchni i elementów wyposażenia często używanego jak również pomieszczeń sanitarnohigienicznych.
16. Pomieszczenia wietrzone są kilka razy dziennie.
17. W obiekcie opracowane są procedury, znane personelowi, dotyczące postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem u osoby z personelu obiektu.
18. W widocznym miejscu w obiekcie umieszczone są numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej i służb medycznych.
19. Osoby z objawami takimi jak gorączka, uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu nie powinny przebywać na terenie obiektu; dotyczy to zarówno personelu jak i czytelników.
20. W sytuacji wystąpienia incydentu pojawienia się w obiekcie osoby podejrzanej o zakażenie koronawirusem należy niezwłocznie odizolować chorego od innych osób przebywających w placówce, wstrzymać przyjmowanie klientów, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną, a w uzasadnionych sytuacjach wezwać pomoc medyczną.
21. Wytyczne dla pracowników:
a. Przed rozpoczęciem pracy, tuż po przyjściu do pracy obowiązkowo należy umyć ręce wodą z mydłem.
b. Nosić osłonę nosa i ust, ewentualnie przyłbicę oraz rękawice ochronne podczas wykonywania obowiązków.
c. Zachować bezpieczną odległość od rozmówcy i współpracowników (rekomendowane są 2 metry).
d. Regularnie często i dokładnie myć ręce wodą z mydłem zgodnie z instrukcją znajdującą się przy umywalce i dezynfekować osuszone dłonie środkiem na bazie alkoholu (min. 60%).
e. Podczas kaszlu i kichania zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką – jak najszybciej wyrzucić chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce.
f. Starać się nie dotykać dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu.
g. Dołożyć wszelkich starań, aby stanowiska pracy były czyste i higieniczne, szczególnie po zakończonym dniu pracy. Należy pamiętać o dezynfekcji powierzchni dotykowych, jak słuchawka telefonu, klawiatura i myszka, włączniki świateł czy biurka.
h. Regularnie (kilka razy w ciągu dnia) czyścić powierzchnie wspólne, z którymi stykają się użytkownicy, np. klamki drzwi wejściowych, poręcze, blaty, oparcia krzeseł.
i. Unikać dojazdów do pracy środkami komunikacji publicznej, jeżeli istnieje taka możliwość.
22. W przypadku wystąpienia niepokojących objawów pracownicy nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
23. Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach gis.gov.pl lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
24. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem zostaje on niezwłocznie odsunięty od pracy i odesłany transportem indywidualnym do domu lub w przypadku gdy jest to niemożliwe, pracownik oczekuje na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest odizolowany od innych osób. W tym czasie wstrzymane jest przyjmowanie klientów i zostaje powiadomiona powiatowa stację sanitarno-epidemiologiczna
25. W sytuacji opisanej w pkt 24 zostaje spisana notatka z informacjami w jakich pomieszczeniach poruszał się i przebywał pracownik oraz z kim miał styczność, a także przeprowadzenie rutynowego sprzątania oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
26. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu u czytelnika biblioteki, osoba nie powinna zostać wpuszczona na teren obiektu. Powinna zostać poinstruowana o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
27. W sytuacji opisanej w pkt 26 incydent należy zgłosić do kierownictwa, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba i sporządzeniu notatki, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu, oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
28. Do notatki, o której mowa w pkt 27 dołącza się listę pracowników obecnych w tym samym czasie w obiekcie, z którymi mógł mieć kontakt użytkownik.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)(dalej: RODO) informuję, iż:
Administrator danych Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie
z siedzibą: ul. Kościuszki 18, 37-600 Lubaczów;
Inspektor Ochrony Danych Inspektorem ochrony danych osobowych jest Magda Fusińska. Można się z nim kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
Cele przetwarzania danych osobowych Państwa dane osobowe są przetwarzane przede wszystkim w celach związanych z realizacją działalności statutowej, m.in. umożliwienie korzystania z zasobów MBP w tym udostępnianie przez MBP zbiorów oraz obsługi, ich wypożyczania i zwrotu czy też również organizowanie i prowadzenie różnych form pracy z czytelnikami służących popularyzacji książki, sztuki i nauki oraz upowszechnianiu dorobku kulturalnego gminy i regionu. Kolejnym celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie statystyki dotyczącej użytkowania biblioteki oraz jej zasobów zgodnie z przepisami. Innymi celami, które mogą być realizowane, jest konieczność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umów np. jeśli Państwo świadczą jakąś usługę na rzecz MBP. W niektórych przypadkach przetwarzane są dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu np. uczestnictwa w ogłoszonym konkursie, zajęciach, szkoleniach. Oprócz realizacji ww. celów Miejska Biblioteka Publiczna w Lubaczowie jest również pracodawcą, w związku z czym przetwarza dane swoich pracowników, czy też stażystów i praktykantów, którzy odbywają staże i praktyki oraz osób starających się o pracę w MBP. Na terenie MBP oraz bezpośrednio przed budynkiem MBP zainstalowany jest monitoring (kamery). Celem zainstalowanego monitoringu jest zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie MBP, ustalenie sprawców czynów nagannych, wyjaśnienie sytuacji konfliktowych oraz zachowania w tajemnicy informacji.
Podstawa prawna przetwarzania Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych najczęściej jest art. 6 ust. 1 lit. c i e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.: wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; wykonywanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi oraz art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.: przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przez zawarciem umowy. W przypadku organizowanych konkursów, wydarzeń podstawą prawną będzie art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.: przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
W związku z realizowanymi zadaniami statutowymi przez Miejską Bibliotekę Publiczną podanie przez Państwa danych osobowych
w trakcie załatwiania spraw jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa:
- Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o bibliotekach (t.j. Dz.U.2019.1479 z późn. zm.);
- Ustawy z dnia 29 czerwca 1995 o statystyce publicznej (t.j. Dz.U.2019.649 z późn. zm.);
- Ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz.U.2018.1983
z późn. zm.);
- Statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie;
- oraz na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 pkt a RODO) w celu powiadamiania o nowościach wydawniczych, organizowanych wydarzeniach kulturalnych.
Okres przechowywania Okres przechowywania Państwa danych zależy od celu przetwarzania danych oraz zgodny jest z zasadami Instrukcji Kancelaryjnej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubaczowie zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach /Dz.U. z 2019 r. poz. 553/. Natomiast takie dane jak dane kontaktowe (np. nr telefonu i/lub adres e-mail) - do momentu wycofania zgody/wniesienia skutecznego sprzeciwu.
Odbiorcy Państwa danych osobowych Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Odbiorcami Państwa danych są również podmioty przetwarzające dane w imieniu Biblioteki. Do tych podmiotów zaliczamy firmy informatyczne, które świadczą usługi serwisowe oprogramowania, z którego korzysta Biblioteka. Podstawą prawną przetwarzania danych w imieniu Biblioteki jest art. 28 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies powinny być włączone abyśmy mogli zapisać Twoje ustawienia.
Jeżeli wyłączysz niezbędne ciasteczka, nie będziemy w stanie zapisać Twoich ustawień. Oznacza to, że za każdym razem kiedy odwiedzisz naszą witrynę będziesz musiał włączyć lub wyłączyć ciasteczka ponownie.
Zewnętrzne pliki cookies
Nasza witryna używa do gromadzenia anonimowych informacji (takich jak liczba wizyt lub najbardziej popularne podstrony) narzędzi dostarczonych przez Google Analytics.
Włącz to ciasteczko, aby pomóc nam udoskonalać naszą stronę.
Proszę włączyć niezbędne pliki cookies w celu prawidłowego funkcjonowania witryny
Polityka prywatności i plików cookies
Informacje ogólne Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwis mbp.lubaczow.pl. Zależy nam, aby każdy użytkownik dokładnie wiedział jakie dane pozyskujemy i jak może chronić swoją prywatność.
Administratorem danych, gromadzonych za pośrednictwem serwisu mbp.lubaczow.pl jest Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie z siedzibą: ul. Kościuszki 18, 37-600 Lubaczów;
W Miejskiej Bibliotece Publicznej w Lubaczowie wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących użytkownikom serwisu praw związanych z przetwarzaniem danych. Inspektorem Ochrony Danych jest Magda Fusińska. Można się z nim kontaktować poprzez:
- email na adres m.fusinska@um.lubaczow.pl;
- pisemnie na adres: ul. Kościuszki 18, 37-600 Lubaczów.
Niniejsza Polityka jest dokumentem informacyjnym i nie zastępuje dokumentacji prowadzonej przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Gromadzenie danych Podczas wizyty użytkownika w serwisie mbp.lubaczow.pl automatycznie zapisują się tzw. logi systemowe - anonimowe informacje takie jak, adres ip, adres url, typ urządzenia, typ przeglądarki, czas wizyty itp.
Pliki cookies Pliki cookies stanowią dane informatyczne, przede wszystkim pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu końcowym (komputer, laptop, urządzenie mobilne) osoby odwiedzającej serwis, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia” oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik.
Przetwarzanie danych Podstawą przetwarzania danych jest:
- niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Podstawą przetwarzania danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail) jest zgoda. Użytkownik ma prawo cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
Wykorzystywanie danych Logi systemowe przechowywane są przez okres 3 lat i służą jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwerami serwisu. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwisem. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
Wykorzystanie ciasteczek - mechanizm cookies Serwis mbp.lubaczow.pl wykorzystuje ciasteczka („cookies”). Identyfikują one przeglądarkę użytkownika serwisów oraz usprawniają działanie serwisów. W ustawieniach przeglądarki można wybrać opcję odrzucania plików cookie, jednak niektóre funkcje serwisu mogą wtedy nie działać poprawnie. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
Jakie typy plików cookies są wykorzystywane w serwisie mbp.lubaczow.pl?
- Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia.
- Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia.
- Cookies podmiotów trzecich jak:
- Google LLC, z siedzibą w Stanach z Zjednoczonych (Google Analytics, maps.google.com);
- YouTube LLC, z siedzibą w Stanach Zjednoczonych;
Pliki te są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację konkretnych osób korzystających z serwisu.
W jakich celach są wykorzystywane pliki cookies serwisu mbp.lubaczow.pl? - Dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb.
- Statystycznych i analitycznych, pozawalają zrozumieć jak użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
- Zapisywania podejmowanych interakcji np. przesyłania formularzy znajdujących się na stronie.
Jak można zarządzać plikami cookies? Każda przeglądarka internetowa umożliwia zmianę ustawień prywatności.
Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać zmiany takich ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika.
Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki:
- Google Chrome
- Internet Explorer - Mozilla Firefox - Opera
- Safari
- Inne, nie wymienione powyżej przeglądarki: Informacji o zarządzaniu plikami cookies należy szukać w sekcji "Pomoc" w przeglądarce lub skontaktować się z producentem przeglądarki.
- Urządzenia mobilne typu telefon komórkowy lub tablet: Informacje o zarządzaniu plikami cookies można znaleźć w Podręczniku Użytkownika danego urządzenia.
Korzystanie z serwisu mbp.lubaczow.pl z wyłączonymi plikami cookies Ograniczenia stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu. Wyłączenie cookies w przeglądarce nie uniemożliwia korzystania z serwisu mbp.lubaczow.pl, ale w niektórych przypadkach może powodować utrudnienia.
Jak zablokować usługi statystyczne Google Analytics? Pliki cookies Google Analytics można zablokować w przeglądarkach instalując odpowiedni dodatek.
Wtyczki społecznościowe Serwis mbp.lubaczow.pl korzysta z wtyczek portali społecznościowych:
- firmy Facebook Ireland Ltd., z siedzibą w Irlandii;
- firmy YouTube LLC, z siedzibą w Stanach Zjednoczonych;
- firmy Instagram z siedzibą w Stanach Zjednoczonych.
Użytkownik serwisu może uruchomić poszczególne przyciski portalów społecznościowych, otwierając okno z zaproszeniem do zalogowania się w danym serwisie społecznościowym. W takim przypadku na komputerze użytkownika zostanie zapisany plik cookie. Jeśli użytkownik nie kliknie tego przycisku lub nie będzie zalogowany w portalu społecznościowym, na komputerze użytkownika nie zostanie umieszczony plik cookie.
Jeśli użytkownik serwisu mbp.lubaczow.pl jest jednocześnie użytkownikiem danego portalu społecznościowego i jest zalogowany, po kliknięciu przycisku ta informacja zostanie przekazana do jego profilu w danym serwisie.
Cel i zakres zapisywania danych oraz dalsze przetwarzanie i wykorzystanie danych przez danego usługodawcę oraz związane z tym przysługujące użytkownikowi serwisów prawa i możliwości wprowadzenia ustawień w celu ochrony swojej prywatności można znaleźć w polityce ochrony prywatności wymienionych portali społecznościowych.
Odnośniki do innych stron internetowych Serwis mbp.lubaczow.pl zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych i nie ponosi odpowiedzialności za politykę prywatności na tych witrynach. Zachęcamy - po przejściu do innego serwisu - do zapoznania się z obowiązującymi tam zasadami.
Zmiany polityki prywatności Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej podstronie.